Alla inlägg under september 2010

Av Fanny Bergström - 22 september 2010 19:04

Läs hennes blogg förfan!♥


Länk finns!


http://feliciaahogberg.blogg.se


Av Fanny Bergström - 21 september 2010 20:12

Har nyss kommit hem från Emma, haft det roligt ;) xd♥

Vi skulle ju egentligen ut och jogga men vi tog spruta idag (har glömt skriva det) och Emma mådde rätt  dåligt efter att hon tatt den så vi va hemma hos henne och tog det lugnt ist, mysigt! ♥

Vi kolla på lite tv, åt tacos ^^, sen när hon blev bättre så gick vi ut och spela lite fotboll! :)

Sen tog jag halv åtta bussen hem, haha Emma försökte lura mej att "svart madamm skulle överfalla mej när jag gick under tunneln xd

Men det gjorde den inte antar ja? :P

Nu sitter jag iaf och gör matte läxan, vi fick ett papper med 9:ans matte tabell, 100 st tal tror ja -.-

Jag svär för jobbigt!

Uff, men nu ska jag kolla på idol! Jag gör klart läxan sen! ;) :P

Av Fanny Bergström - 20 september 2010 21:29

Lyssnar på musik ^^

Och chattar lite :P♥


Men om ni vill lyssna på musik och inte vet vad ni ska lyssna på så ska ni lyssna på den här låten!

För skön! (Y)♥

Av Fanny Bergström - 20 september 2010 20:48

Uff!

Träningen idag var skit jobbig!
Mkt konditions träning idag.. men ändå, det är ju bra ;)♥

Imorn ska jag ut och springa med Emma♥ =)

Roligt!

Och på onsdag händer väll inget spc tror jag, ska bara va hemma och ta det lugnt!♥

(Vilket nog är rätt behövligt!)

För på torsdag ska jag och laget typ packa väskor med kläder bla bla bla på kvällen :P

Och på fredag måste jag gå upp SKITtidigt eftersom ***************** ;D♥

Nu blev ni nyfikna va? ;) ^^

Men nu ska jag gå och lägga mej! Är jätte trött!

God natt alla söta♥

 

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 22:35

sova!

Jag är skiiit trött!

Så det ska bli skitskönt att få lägga mej i min varma, gosiga säng ^^

God natt♥

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 22:30

Hittade den här bilden när jag kolla igenom mina bilder!

Herregud vad jag saknar våra stunder Linda! ♥

Du är som min syster, min andra halva!

Dom bästa minnerna, dom har jag med dej.

Jag gör vad som hellst för dej, det vet du.

Jag älskar dej, jag kommer snart till dej hjärtat ♥  

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 16:12

KIF♥ vann över serieledarna Surehov! :D(Y)

Isabella gjorde det första målet och Fanny.R dom 2 andra!

Kan man få ett grattis? ;)^^♥

Ovido - Quiz & Flashcards