Alla inlägg den 30 september 2010

Av Fanny Bergström - 30 september 2010 20:49

Nu har jag dushat, lr jag dusha för typ 20 minuter sen :P

Ska snart ner och äta kvällsmat (y'

Kom försent till träningen för fittbussen kom 20 minuter försent :@

Iaf, dom sa att innan jag kom så hade alla kollat på mej när jag sjöng på youtube på Fanny.R s mobil, när jag kom dom ba: FANNY SJUUNG!

Haha xd Dom är ju bara för söta :D♥

Nu sitter jag i handduk och dricker vitamin well focus lyssnar på musik och chattar med friends (:

Haha, har inte orkat ta på mej min sexiga pyamas..

På fredag blir det Thomas Nordahl cup :D

Alla håller tummarna för KIF!♥

Men nu måste jag äta kvällsmat, hejdå och godnatt♥

Av Fanny Bergström - 30 september 2010 16:01

Snart blire att ta bussen till Rosta och träna!

Sitter och lyssnar på musik, Justin Bieber ^^

"I just need sombody to looooooovee!"

För skön ♥

Idag i skolan hade vi tjejgrupp, roligt!

Nästa vecka på tjejgruppen ( fredag ) så ska vi kolla på film, och vi får ha med oss en sak att dricka och en sak att äta var :D♥

Jag ska ta typ en chips påse och en läsk B-)

Saknar er alla i Gullspång, vi ses sen ♥


Ovido - Quiz & Flashcards