Alla inlägg den 27 september 2010

Av Fanny Bergström - 27 september 2010 21:55

YES, KIF vann med typ 3/4 - 0 lr nått sånt :P

Haha, jag hade det kul iaf :D♥
HAHA! T.e.x Grabriella och jag skulle typ gå in på MAX och köpa äppel paj, och då gick vi till första dörren (som vi trodde var till ingången) fast det var dörren som personalen går in i xd Vi drog i dörren flera gånger tills vi insåg att det faktiskt var fel dörr xD

Sen gjorde vi alla massa annat kul ;)♥

Sen när jag kom hem åt jag kvällsmat och gick upp på mitt rum och tränade på spanskan (som jag inte tränat ett skit på) och sen satte jag mej vid datan =)

Nathalie, jag och Emma snacka lite på skype och sen så började jag med inlägget ;)

Liten sammanfattning av min kväll ;P♥

Men nu ska jag fortsätta med mina fucking läxor.. -.-

Godnatt alla söta♥

 

Haha, från i somras när Sanna och jag badade xD♥

Av Fanny Bergström - 27 september 2010 16:08

Japp, klockan sju ska jag till Berhn arena (lr hur det nu stavas) och kolla på en allsvensk match! :D

KIF spelar, vet inte vilka dom möter :P

Vissa i mitt lag ska vara bollkullor men jag ville inte :P♥

Så ska dit och kolla ist =)

Jag kommer in gratis eftersom några i laget är bollkullor B-)♥

Nej! Nu måste jag börja med Engelska läxan!

Hejdå alla snygga♥

Ovido - Quiz & Flashcards