Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Sova (y)

Av Fanny Bergström - 26 december 2010 23:15

Är i Örebro nu :)
Eller, kom hem typ sju men har nt orkat blogga ;)
Igår tills idag sov jag över med Sanna :)
Sen hämta pappa mej typ fem eller nått.

Och nyss har vi kollat på Karate Kid!
För bra ! (a)

Imorn måste jag gå upp typ kvart i sju ;(
För ska samlas klockan åtta för cupen :)

Ahh men nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon!
Godnatt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Bergström - 22 januari 2011 00:59


Ska blogga på devote igen! byter kanske igen sen men , tryck här för att komma t bloggen ! :D    ...

Av Fanny Bergström - 20 januari 2011 21:38


Gissa vem som nt är singel längre? ;)♥ Snart heelg! (y)På lördag blire match mot Finnerrödja, ska stå i mål halva matchen :$$$$$$ Hur ska detta gå? ;) Idag på träning fick jag iaf träna lite på målvaktsgrejerna :) Izabella lr Mery s...

Av Fanny Bergström - 19 januari 2011 22:18


Har träningsvärk efter fotbolls 6:an igår ;( Men iaf så förlora vi första matchen mot Lundby och vann andra matchen med 8-3 mot Hannaskolan. GJORDE 6 MÅL! :D Idag vare sån där profilvisningsgrej. Asså jag vet nt om jag ska ta musik lr fotboll...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 13:37


Vakna för typ en halvtimma sen, ska snart ner och äta frukost :) Sen blire ut och fota! ;d Sen ska Agnes på typ dansträning för första gången. Ah imorn blir det skola igen då.. (n) FAIRPLAY PÅ TISDAG! (yyyyyyyyy) Ska möta Hannaskolan och Lu...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 01:42


Idag, lr ah igår, va vi i Gullspång över dan för Julius, min saknade lillkusin kom från Stockholm ;) SÅ SÖÖT (yy' Skulle egentligen ha match men den blev flyttad? (n) Idag blire la att bara chilla ;) Ska nog ut och fota lite! Måste ju ta ko...

Ovido - Quiz & Flashcards