Alla inlägg den 17 september 2010

:(

Av Fanny Bergström - 17 september 2010 19:14

Vill först säga att jag har skit tråkigt ;(♥

Jag har inget att blogga om.. det är drf jag inte bloggat nått hehe :P

Idg är det disco i Gullspång, vill dit men har ingen skjuts förfan :(

Men jag vill dit, det är ju typ jag som gör att alla dansar ;) haha xd

Elr, Som och jag xd♥

Ist för att dansa loss med mina vänner ska jag sitta hemma och tråka, stackars mej haaah xd

Nej, men ska ha typ fredagmys, fast vill hellre festa :P♥

Jag är inte på superhumör just nu som ni kanske märker ;)

Juste, glämde nästan!

Jag håller tummarna för mina tjejer som har match nu!

Mot töreboda? tror jag! Vi vann förra matchen mot den så, hoppas ni vinner! ♥

Men nu ska jag kolla på film tror jag?

Ähh jag vet inte men hejdå xd♥  

Haha, shit vad gammal bild!

Men jag älskarn!

Då vi va typ varje dag, jag kom till dej varje morgon innan skolan så vi kunde äta och sminka och borsta tänderna ihop xd

Vilka fjortisar vi va älskling xd, typ tusen lager med brunkräm och puder xd<3

Åååh, jag saknar våra kvällspromenader ;)<3

HAHA, våra strippkvällar xD

Har fortfarande videos kvar xd

Aja, love you bejbi<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards