Alla inlägg den 23 september 2010

Av Fanny Bergström - 23 september 2010 16:41

Får mej på bättre humör..


Snart ska jag äta mat, sen så ska pappa och jag på packa kläder blablabla grej med laget! (Y)♥

Sen kommer mormor och morfar hit? :D



You'll find out ;)♥

Av Fanny Bergström - 23 september 2010 07:37

Njaaaa, fast idag.. kanske lite ^^♥

Idag orkade jag iaf gå upp när kolckan ringde!

Går inte superlänge idag men jag orkar verkligen inte gå till skolan!

Men ja idag kommer ju brandkåren, undra vad man ska göra egentligen?

Iaf, nyss så skulle Agnes typ ta ner flingor från skåpet längst upp, och nedanför det skåpet har vi mikron, och jag satt uppe på mitt rum och helt plötsligt hörs det värsta smällen!

Jag ba shit! och sprang ner, så ligger mikron på golvet typ helt trasig och Agnes sitter bredvid och gråter!

Jag sprang fram till henne direkt, jag trodde först att hon hade fått den över sej men hon fick bara lite ont i ena foten..

Hon blev nog mest rädd tror jag..♥

Oj, shit nu måste jag dra :P

Hejdå♥

  TODAY


Stökigt, obäddad säng, jag vet, men orka!

Ovido - Quiz & Flashcards