Alla inlägg den 19 september 2010

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 22:35

sova!

Jag är skiiit trött!

Så det ska bli skitskönt att få lägga mej i min varma, gosiga säng ^^

God natt♥

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 22:30

Hittade den här bilden när jag kolla igenom mina bilder!

Herregud vad jag saknar våra stunder Linda! ♥

Du är som min syster, min andra halva!

Dom bästa minnerna, dom har jag med dej.

Jag gör vad som hellst för dej, det vet du.

Jag älskar dej, jag kommer snart till dej hjärtat ♥  

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 16:12

KIF♥ vann över serieledarna Surehov! :D(Y)

Isabella gjorde det första målet och Fanny.R dom 2 andra!

Kan man få ett grattis? ;)^^♥

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 12:08

 

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 11:08

Look of today (Y)

Solen skiner idag!

Skönt att det inte regnar nu när vi ska ha match snart :D♥

  Haha, drivbild xd  

Av Fanny Bergström - 19 september 2010 10:51

Idag blire att spela match mot Sturehov? tror ja!

Känner mej lite slö idag men det ska nog gå bra!

Fast asså dom ligger först i serien men vi kan ta dom om vi verkligen vill ! ;)♥

Håll tummarna för oss ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards