Alla inlägg den 28 september 2010

Av Fanny Bergström - 28 september 2010 21:34

Idag är typ det ända roliga jag gjort att träna.. :P♥

Resten av dan har jag tillbringat med läxor -.-

Imorn är det spanska och engelska förhör, går nog rätt bra?

På torsdag är det svenska och engelska, och på fredag ska vi lämna in matten..

Lite sådär bra att veta ;)♥

Vet inte vad jag ska skriva mer :P

Vet typ aldrig vad jag ska skriva längre ^^

Inte bra ;)♥

Men nu måste jag göra mej iordning för jag ska kolla på film ikv, eftersom jag läst ut boken jag läste ;D

Asså, ni måste bara läsa den boken! Den är skitbra!

Den heter "Ett nytt liv på köpet" författaren heter Emma Granholm!

Läs den! Jag svär den är för bra!

Men iaf, godnatt♥ När Linda och jag bada i Askevik lr vad fan det heter :P

Ovido - Quiz & Flashcards