Alla inlägg den 18 september 2010

Av Fanny Bergström - 18 september 2010 21:54

Har nyss dushat, skönt (Y)

Nu kollar jag på kläder på H&M och massa sånt :P

Det jag behöver är vinterskor, vill ha Ugg's :P

Mamma sa att vi får vänta eftersom vi har vart till stan rätt mkt senaste tiden :P♥

Men hon behöver också vinterskor så jag kommer ju få vinterskor snart iaf ;)

Men nu ska jag fortsätta leta runt ;)

Hejdå♥

Av Fanny Bergström - 18 september 2010 21:12

Kick ass var kick ass bra! xd

Den var fan skitkul xd

5 poäng, helt klart! (Y)♥

Av Fanny Bergström - 18 september 2010 18:55

Har nyss haft några kompisar på besök! (Alltså mamma och pappas kompisar, jag har aldrig träffat dom.)

Vi fika och prata xd Rätt långtråkigt men.. :P

Nu ska jag ner och kolla på Kick ass, eftersom vi inte hann kolla på den förut =)

Tjaarå ♥

 

Av Fanny Bergström - 18 september 2010 14:58

Har vart med min underbara familj och shoppat idag ;) :D♥

Vi handla för rätt mkt tror jag xd

Typ på en affär blev det nått på 600 hundra och på en annan typ 2-300 :P

Jag fick :

  Tröja 100 kr ?   I <3 NY tröja, 2 för 100 (Olivia fick välja en också, hon valde en USA tröja)     2 par nya fotbollsstrumpoe och nya benskydd (eftersom Nova bet sönder dom andra) Vet inte prisen :P   Fotboll 50 kr



  Och så här ser jag ut idag ;)



Men nu ska jag ner och kolla på film!

Vi ska kolla på Kick ass ! (Y)

Hejdå!


P.s Jag träffa Domi :D<3 på Stadium outlet! :D

Ovido - Quiz & Flashcards