Alla inlägg den 16 september 2010

Av Fanny Bergström - 16 september 2010 20:17

Tjaaa :D♥

Har nyss tagit en skön dush! B-)

Nu ska jag ta på mej myskläder och äta pannkakor!

Fanny likes! ♥

Men, jag bloggar kanske lite innan jag ska sova men, hejdå! :P♥

Av Fanny Bergström - 16 september 2010 19:55

Har nyss pratat med Som !♥

Vi prata i 50 minuter och 15 sekunder! xd

Ringde henne efter att jag slutat träningen :P

Jag fick skjuts av Mellory hem,  vilken tur för jag orka inte vänta på bussen xd

Men nu måste jag dusha, känner mej inte direkt super fräsh :P

Hejdå, bloggar sen (: ♥

Av Fanny Bergström - 16 september 2010 16:26

Ska snart byta om till fotbolls kläder och sen dra till busshålsplatsen :P

Jag bloggar mer när jag kommer hem!

Hejdå♥

Av Fanny Bergström - 16 september 2010 07:24

Tjaa, ska snart dra men tänkte slänge in ett inlägg iaf ;)♥

Idag slutar vi typ kvart i 3 lr nått, så jag bloggar väl typ då antar jag :P

Öhm, idag händer det nog inget spc i skolan, men jag ska cykla iväg nu!

Hejdå alla gosiga!♥

    "Outfit" ;)

Ovido - Quiz & Flashcards