Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Olympus E-450 (yy'

Av Fanny Bergström - 7 januari 2011 20:19

Hemma i Örebro (y)
Skönt att komma hem till mammi och pappi (aa'

Och min kamera har kommit!

Väntar på att batteriet ska ladda kart :)

Amanda och Kevin och deras föräldrar är här så blir la och ta foton på dom först ;)

Ahh veckan har vart kul, och tråkig (aa'

Lite bråk hit ich dit men det fixa sej :) trorja iaf?

Let's dance idag dåå.. fast pallar nt kolla på det så sitter vid datan ist ;)

Ahh men ska berätta lite om vad som hänt nu när jag nt bloggat på ett tag!

Sanna kom ju förra veckan på fredan och fira nyår med mej :D

Hon sov hemma hos mej till söndag!

På fredagen när hon kom gick vi och köpte monster ;)
Och så köpte vi mjölk och chips och godis och sånt, mamma tvinga oss (aa'

På lördagen åkte vi till marieberg men dt va stängt? Och dom hade nt ens skrivit det på hemsidan!

Men ist åkte vi till Meckis och käka!

Och på söndag drog vi t marieberg igen, och då vare öppet!

Jag köpte bad hair day mössa- typ baseboll tröja eller vad dt heter ;) och hårband och lite annat.

Sen efter marieberg tog hon, jag och Agnes bussen till Gullspång!

Agnes sov hos farmor och jag hos Sanna.

Sen på måndan åkte jag från Sanna till Jennie och sov där en natt :)
Fett kul hade vi haha, pulka xd

Sen på tisdag kväll kom farmor och hämta mej så sov jag hos henne.

Sen på onsdan åkte Agnes och jag till Som och Stina och sov där en natt.

HAHAHA Som och jag va ute och gick och tog med hennes kamera och tog massa kort xd För kul!

Som ramla bakåt från ett staket ner i snön xddd

Ahh sen på torsdag morgon kom Hampus och lekte med oss ;)

Sen åkte Agnes och jag hem till farmor igen och sov hos dom.

Och idag va vi och åkte pulka vid stora backen ;)

Och sen tog vi bussen hem till Örebro.

Kom hem typ halv sju :)

Bilder kommer sen!
Tog typ tuuusen bilder med Sanna ;)

Men pöss, nu måste jag städa mitt rum (aa'

Hejdå! ♥

(liite lång inlägg bara ;))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Bergström - 22 januari 2011 00:59


Ska blogga på devote igen! byter kanske igen sen men , tryck här för att komma t bloggen ! :D    ...

Av Fanny Bergström - 20 januari 2011 21:38


Gissa vem som nt är singel längre? ;)♥ Snart heelg! (y)På lördag blire match mot Finnerrödja, ska stå i mål halva matchen :$$$$$$ Hur ska detta gå? ;) Idag på träning fick jag iaf träna lite på målvaktsgrejerna :) Izabella lr Mery s...

Av Fanny Bergström - 19 januari 2011 22:18


Har träningsvärk efter fotbolls 6:an igår ;( Men iaf så förlora vi första matchen mot Lundby och vann andra matchen med 8-3 mot Hannaskolan. GJORDE 6 MÅL! :D Idag vare sån där profilvisningsgrej. Asså jag vet nt om jag ska ta musik lr fotboll...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 13:37


Vakna för typ en halvtimma sen, ska snart ner och äta frukost :) Sen blire ut och fota! ;d Sen ska Agnes på typ dansträning för första gången. Ah imorn blir det skola igen då.. (n) FAIRPLAY PÅ TISDAG! (yyyyyyyyy) Ska möta Hannaskolan och Lu...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 01:42


Idag, lr ah igår, va vi i Gullspång över dan för Julius, min saknade lillkusin kom från Stockholm ;) SÅ SÖÖT (yy' Skulle egentligen ha match men den blev flyttad? (n) Idag blire la att bara chilla ;) Ska nog ut och fota lite! Måste ju ta ko...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards