Alla inlägg under december 2010

Av Fanny Bergström - 29 december 2010 13:52

Har ju missat rätt många så här kommer dom jag nt gjort ;)


Dag 12 - I min handväska.

Jag använder nt handväska så jätteofta men när jag gör det så hat jag pengar, nycklar, busskort, läppglans och min mobil :)


Dag 13 - Den här veckan.

Den här veckan har vart bra hittils!

Måndag va det Örebrocupen, fett kul vare!

Igår gjorde jag ingenting alls :p

Bara slappa ;) Och beställde en systemkamera oxå!
Olympus E450 tror jag den hette :p

Och imorgon fyller min pappa år och på fredag kommer Sanna hit och firar nyår med mej! :D


Dag 14 - Min favoritbild.

Oj, min favoritbild?
Gud, jag har jättemånga bilder men jag får la försöka välja nån ;)  

Haha, bild på Linda och mej. Den jag har roligast med. Klart det är min favoritbild då ;)


Dag 15 - Mina drömmar.

Mina drömmar.. mina drömmar är olika varje natt? ;)
Men jag drömmer om att få mitt gamla liv tbx.

Att kunna va mej själv till 100% igen.


Dag 16 - Min hemstad.

Min hemstad!
Gullspång (L)
Där dom bästa bor, och där mitt liv var som bäst.

Det är en väldigt liten ort, typ en av Sveriges minsta komuner tror jag.

Därför va det en stor omväxling och flytta till Örebro ;)

Men det händer inte så jätte jätte mycket där.

Eller jo bland oss "små" händer det väldigt mke men inte som i storstäder ;)


Dag 17 - Mitt favoritklädesplagg.

Mitt favorit klädesplagg är en rosa övertröja med typ ett lejon på tror jag.

 


Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Är min första födelsedag.

När jag föddes ;)


Dag 19 - Detta ångrar jag.

Ojojoj.. det finns så mke jag ångrar.

Men det jag ångrar mest är väll allt dumt jag gjort och sagt till dom jag älskar mest.


Dag 20 - Den här månaden.

Har vart super! ;D


Dag 21 - Min hobby.

FOTBOLL!

Jag har spelat fotboll sen 2005 och jag har aldrig haft en tanke på att sluta.

Det får mej att må bra.

Både fysiskt och psykiskt.

Just nu spelar jag i KIF, Karlslunds IF.

Innan det spela jag i GIF, Gullspångs IF.

Jag "rekomenderar" fotboll till alla er som vill börja på nån sport men nt vet vilken.

Prova fotboll, det är kul, bra för kroppen och ännu mer kul!


Av Fanny Bergström - 28 december 2010 12:09

Fick gå upp typ halv sju (n)

Sen åkte vi till idrottshuset vid halv åtta typ.

Första matchen va klockan nio mot ÖSK, blev 0-0.

Fast jag va skiiitnära på att göra mål på frispark men den kom på stolpen och ut ;(

Sen nästa match spela vi mot Sturehov och förlora med 1-0 (n)

Sista matchen va mot Hovsta och det blev 1-1.

Jag gjorde målet med vänstern! *stolt* (a)
Gjorde målet när det bara va nån minut kvar och sen när det va 30 sekunder kvar så gör dom andra mål! Fyfan va arga vi blev ;)
Annars hade vi gått vidare men..

Ahh idag ska jag åka och köpa systemkamera !! :D

Om det finns nån kvar alltså ;)
Jag har ju sparat pengar (fast bara i nån månad) och igår så såg mamma och Jill att det va typ "monster rea" på expert så vi ska dit idag! :D

På fredag kommer Sanna hit och firar nyår med mej! (yyyy)

Ska bli fett kul :)
Sen typ på söndag ska hon och jag åka med bussen till Gullspång!

Najs najs ;)

Ähh men nu ska jag äta frukost och så, hejdå! ♥  Ahaha, föör kul igår (y)

Av Fanny Bergström - 26 december 2010 23:15

Är i Örebro nu :)
Eller, kom hem typ sju men har nt orkat blogga ;)
Igår tills idag sov jag över med Sanna :)
Sen hämta pappa mej typ fem eller nått.

Och nyss har vi kollat på Karate Kid!
För bra ! (a)

Imorn måste jag gå upp typ kvart i sju ;(
För ska samlas klockan åtta för cupen :)

Ahh men nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon!
Godnatt :)

Av Fanny Bergström - 25 december 2010 02:33

Sitter klarvaken och chattar med Linda :D

Hahah, för kul ;)

Kanske ska sova hos henne imorgon :)
Eller idag mena jag :p

Nejmen nu ska jag spela harpan, hejdå! :D♥

Av Fanny Bergström - 24 december 2010 20:07

Yesss! God jul alla!

Har fått massa fina julklappar, men får mer imorgon ;)


Igår vid typ ett/två- tiden åkte jag till Linda och hade kuul! (y)

Sen åkte jag hem vid halv fem för jag skulle äta och hon skulle fixa med julklappar och sånt.

Ahh då åt jag mat då och sen kolla jag på tv.

Sen vid typ sex- tiden gick jag till Som :)
Dom hade köpt ett akvarium igår så Som och jag fick hälla i vatten och så!

Sen när vi va klara med det gick vi ut och gick.

Gick till ICA för Som skulle köpa julklappar till Moi och Stefan.

Så jag köpte Fanta då ;)
Sen gick vi hem.

Gick tillsammans med Wejdan för vi träffa henne på ICA.

Sen när vi va hemma hos Som kolla vi på tv och snacka :)

Gick hem till mormor och morfar vid elva typ och då kolla vi på film :)

Sen sov man ;)

Imorgon blir det till farmor och farfar och fira jul (y)
Dubbeljul för mej :)

Nu sitter man och har tråkigt ;(

Gör mej på glatt humör nån?  

Av Fanny Bergström - 23 december 2010 15:51

Sitter hemma hos Linda, fett kul! :)

Längesen, typ 2 månader sen!

Ähh, hejdå (a)

Dampbaarn

 


 


 


 


 

HAHA söta

 


Av Fanny Bergström - 22 december 2010 12:56

Tar med den här datan ist för man kan nt installera sån där mobilt bredbad grejs på den lilla (a)

Nyss snacka man med Som :)

Ähh ska packa ner datan nu, så bloggar jag kanske ikväll!

Hejdå! ♥

 

Idag ;)

Av Fanny Bergström - 22 december 2010 12:01

Vakna för tre timmar sen typ men min data har damp på riktigt :)

Så än så länge idag har jag dushat, ätit frukost och kollat på tv.

Nu sitter man och väntar tills klockan blir 2 ;)

Ska fråga om jag kan ta med minidatan dit så jag kan blogga också!

Ahh, vi får se hur det bli.

Men nu ska jag sminka mej!

Hejdå! ♥

Gammal bild, men jag kan inte sluta le när jag ser den. (a)

Minnen med finaste Kornelia ♥

Ovido - Quiz & Flashcards