Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Utmaningar

Av Fanny Bergström - 29 december 2010 13:52

Har ju missat rätt många så här kommer dom jag nt gjort ;)


Dag 12 - I min handväska.

Jag använder nt handväska så jätteofta men när jag gör det så hat jag pengar, nycklar, busskort, läppglans och min mobil :)


Dag 13 - Den här veckan.

Den här veckan har vart bra hittils!

Måndag va det Örebrocupen, fett kul vare!

Igår gjorde jag ingenting alls :p

Bara slappa ;) Och beställde en systemkamera oxå!
Olympus E450 tror jag den hette :p

Och imorgon fyller min pappa år och på fredag kommer Sanna hit och firar nyår med mej! :D


Dag 14 - Min favoritbild.

Oj, min favoritbild?
Gud, jag har jättemånga bilder men jag får la försöka välja nån ;)  

Haha, bild på Linda och mej. Den jag har roligast med. Klart det är min favoritbild då ;)


Dag 15 - Mina drömmar.

Mina drömmar.. mina drömmar är olika varje natt? ;)
Men jag drömmer om att få mitt gamla liv tbx.

Att kunna va mej själv till 100% igen.


Dag 16 - Min hemstad.

Min hemstad!
Gullspång (L)
Där dom bästa bor, och där mitt liv var som bäst.

Det är en väldigt liten ort, typ en av Sveriges minsta komuner tror jag.

Därför va det en stor omväxling och flytta till Örebro ;)

Men det händer inte så jätte jätte mycket där.

Eller jo bland oss "små" händer det väldigt mke men inte som i storstäder ;)


Dag 17 - Mitt favoritklädesplagg.

Mitt favorit klädesplagg är en rosa övertröja med typ ett lejon på tror jag.

 


Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Är min första födelsedag.

När jag föddes ;)


Dag 19 - Detta ångrar jag.

Ojojoj.. det finns så mke jag ångrar.

Men det jag ångrar mest är väll allt dumt jag gjort och sagt till dom jag älskar mest.


Dag 20 - Den här månaden.

Har vart super! ;D


Dag 21 - Min hobby.

FOTBOLL!

Jag har spelat fotboll sen 2005 och jag har aldrig haft en tanke på att sluta.

Det får mej att må bra.

Både fysiskt och psykiskt.

Just nu spelar jag i KIF, Karlslunds IF.

Innan det spela jag i GIF, Gullspångs IF.

Jag "rekomenderar" fotboll till alla er som vill börja på nån sport men nt vet vilken.

Prova fotboll, det är kul, bra för kroppen och ännu mer kul!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Bergström - 22 januari 2011 00:59


Ska blogga på devote igen! byter kanske igen sen men , tryck här för att komma t bloggen ! :D    ...

Av Fanny Bergström - 20 januari 2011 21:38


Gissa vem som nt är singel längre? ;)♥ Snart heelg! (y)På lördag blire match mot Finnerrödja, ska stå i mål halva matchen :$$$$$$ Hur ska detta gå? ;) Idag på träning fick jag iaf träna lite på målvaktsgrejerna :) Izabella lr Mery s...

Av Fanny Bergström - 19 januari 2011 22:18


Har träningsvärk efter fotbolls 6:an igår ;( Men iaf så förlora vi första matchen mot Lundby och vann andra matchen med 8-3 mot Hannaskolan. GJORDE 6 MÅL! :D Idag vare sån där profilvisningsgrej. Asså jag vet nt om jag ska ta musik lr fotboll...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 13:37


Vakna för typ en halvtimma sen, ska snart ner och äta frukost :) Sen blire ut och fota! ;d Sen ska Agnes på typ dansträning för första gången. Ah imorn blir det skola igen då.. (n) FAIRPLAY PÅ TISDAG! (yyyyyyyyy) Ska möta Hannaskolan och Lu...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 01:42


Idag, lr ah igår, va vi i Gullspång över dan för Julius, min saknade lillkusin kom från Stockholm ;) SÅ SÖÖT (yy' Skulle egentligen ha match men den blev flyttad? (n) Idag blire la att bara chilla ;) Ska nog ut och fota lite! Måste ju ta ko...

Ovido - Quiz & Flashcards