Alla inlägg den 13 september 2010

Av Fanny Bergström - 13 september 2010 22:16

Så blev det, Agnes hjälpte mej att välja lite ;)

Skriv vad ni tycker om looken? :D♥



Men nu ska jag stänga av datan och göra mej i ordning!

Sen ska jag kolla på nån film tror jag!

Godnatt alla söta!♥

  Ignonera vänstern, kolla istället på den söta högern! :D<3

Av Fanny Bergström - 13 september 2010 21:06

blogga oftare, men hittils har jag inte orkat :P♥

Igår var Som här! :D♥

Vi gick till Svartån och drack monster och tog fett coola bilder! xd

Idag har jag haft träning =) Kuuuuligt :D♥

Och nyss var jag och pappa ute och gick med Nova =)

Haha, en positiv sak med att vi flyttat har att jag fått mkt bättre kondition xd

Men nu ska jag göra nåt xd Ny design kanske? Aja, vi får se :D

Hejdå älsklingar♥

 

En bild från när Som var här :D♥

Ovido - Quiz & Flashcards