Alla inlägg den 26 september 2010

Av Fanny Bergström - 26 september 2010 21:52

 

Av Fanny Bergström - 26 september 2010 20:31

Fick en bild av mormor från skolavslutningen (Y)

På Linda och mej =)♥  

Av Fanny Bergström - 26 september 2010 19:41

Har skit ont i armen för en jävla fittunge smällde till sin armbåge på ett ömt ställe i min arm! :@

Det gör skitont ;(♥

Av Fanny Bergström - 26 september 2010 19:18

*Innan jag överraskade alla i skolan* Hemma hos mormor och morfar



            *Killarnas träning* Gullmovallen   Snyggingar ;*   Som <3 Fanny

Puss ;*

   

Haha xd

 

Sammy xd<3

 

Linda <3 Fanny

 

Haha xd

  Sammy <3 Fanny ( haha vad muppade vi är xd)  Som <3 Fanny

 

Linda<3

 

Som<3

 

Muppad bild xd

  Ronja <3

Sammy <3

   

Simon<3

 

Sparade den finaste bilden till sist ;)<3

Saknar dej<33



Jag vet att alla bilderna är suddiga men vi var lite hyper aktiva! xD

Kul hade vi iaf!<3

Av Fanny Bergström - 26 september 2010 19:12

Förlora matchen mot Eker med 2-0 ;(♥

Men vi spelade bra ändå tjejer!

Snacka med älskling förut, och kommer inte få träffa honom förns typ 4 veckor! :(♥ Bajs..

Iaf, innan matchen förut så kom kusinerna från Stockholm hit, roligt! ♥

Vi fick present från dom också :P Toffefi (stavning) och Noblesse lr vad det nu heter :P :D

Nyss har jag dushat, det var skönt det! (Y) ;)♥

Aja, nu ska jag börja skicka alla bilderna och lägga upp dom här så får ni se några skit snygga ( men suddiga) bilder! :D

Hejdå alla söta♥

Av Fanny Bergström - 26 september 2010 14:14

Har inte bloggat nått i helgen, jag vet.. men jag har vart i Gullspång! :D

Överraskade klassen i fredags, (hade studiedag så kom till Gullstensskolan (Y) :D )

dom bara kolla på mej och sen kom dom fram och krama mej :P xd ♥

Sen på fredags kvällen var jag på killarnas träning med massa kompisar, uff vad jag har saknat er!♥

Sen på lördagen så hade Stina barnkalas på morgonen så jag följde med Agnes dit och var med Som♥, sen kom Molina och då hade vi tre kul! ;)

Sen efter ett tag kom mamma och pappa, (dom åkte på lördagen ist så att pappa inte skulle behöva åka fram och tbx 2 ggr :P

Efter kalaset åkte vi till vårt gamla hus.. för mamma och pappa ville se hur dom hade det.. jag var där och kolla typ 5 minuter.. sen gick det bara inte.. jag sprang där ifrån utan att säga nått.. mamma ringde typ 5 ggr.. jag sprang hem till mormor och bara grät.. jag grät minst fyrtio minuter..

Jag har seriöst aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv..

Efter ett tag lugnade jag ner mej, och gick in på toaletten.. jag stirrade in i spegeln.. mina ögen var helt röda!

Sen tog jag några djupa andetag och gick ut till dom andra och åt mat..

Ingen vågade prata om Skolgatan efter det..

Sen på kvällen så gick jag på bio, med Som och Molina.

Där träffade vi på massa kompisar (Y)

Vi satt med Marie, Agnes, Linus, Kornelia, Linda, Elin.F och Emelie!

Vi träffa Sanna, Felicia.A, Sara och Ann-sofie också, fast dom satte sej längre upp :P

Sen idag så åkte jag hem ;(

Kändes helt sjukt.. ville inte lämna Gullspång.. för det är där jag hör hemma.. :(

Men nog med sorgligheter..

Om typ två timmar ska jag ha match mot Eker!

GO KIF! :D

Håll tummarna för oss ;)

Hejdå alla söta <3'

(Bilder kommer senare)

Ovido - Quiz & Flashcards