Alla inlägg under november 2010

Av Fanny Bergström - 25 november 2010 21:17

Eller vad det nu kallas..


Idag halv tolv åkte klassen + 4:an och 5:an till Behrn Arena och åkte skridskor (y)

För kul men kallt.

Sen åkte vi hem och då åt jag nudlar (a)

Och klockan 6 åkte jag på träning.

Ja och sen dusha jag åt kvällsmat och allt det där.

Imorgon ska vi till Mellringekyrkan och typ sjunga julsånger -.-

Man måste ha röda och svarta kläder på sej så jag får la försöka hitta nått.

Annars tar jag nått av mamma eller Olivia hah ;)

Ahh men godnatt ♥   Hahah mobba oss nt, (a) 


P.s glöm nt att säga grattis till mej imorgon ;)



Av Fanny Bergström - 24 november 2010 21:52

Idag var man med Emma :)♥

Och imorgon efter lunchen typ ska vi till Berhn arena och åka skridskor (y)

Sen efter skolan träning.

Och på fredag fyller jag ååååår!

Fast har ju redan fått alla mina presenter så det blir ju nt sådär jättespännande men det är ju alltid kul med uppmärksamhet haha ;)

Ahh, igår var jag, Olivia, mamma och Agnes på marieberg.

Fick en tröja, leggings, tuggummi (a), tofsar och lite sånt.

Skulle egentligen köpa skor men hitta inga :p

Och så köpte vi hårfärg också, så färgning på fredag hoppas jag! :D

Iaf så har jag nyss dushat och ska snart borsta tänderna.

Så godnatt ♥  

Av Fanny Bergström - 22 november 2010 22:10

Orka nt blogga på Devote så jag börjar på den här igen ist ;p

Det var ju faktiskt på bloggplatsen jag började blogga från början ;)

Plus att det va mke enklare att förstå hur man gör här :)

Ahh, men idag har jag haft träning.

Men mådde typ illa, ;/

Sen dusha jag och åt kvällsmat, mår bättre nu (y)

Imorn blir det utvecklingssamtal ;(

Ahh men god natt ♥

     asså shit för gammal bild xd


Av Fanny Bergström - 13 november 2010 23:53

Har bytt blogg!

http://bbergstrm.devote.se


men kommer nt ta bort den här för finns så mke fina minnen på den här bloggen ;)


men jag kände att jag behövde en omstart.

 

Av Fanny Bergström - 11 november 2010 22:11

träningen idag ägde (a)
Hade typ styrketräning och massa sånt, fett kul vi hade! :d

Nu sitter man och spelar UNO ^^

Men ska snart sova.. Agnes har somnat i min fåtölj :p

Så söt ;* !

Ahh, men godnatt :)♥

 

Av Fanny Bergström - 10 november 2010 21:36

Världens gulligaste lillasyster fyller år idag!

♥ ÄlskardejminlillabusungE ♥


Hon fick presenter av oss igår eftersom pappa har vart i Götebrog idag.

Men vi andra åkte till Pizza planeten och åt :)

Sen gick vi in på nåra affärer :p

Jag fick en väska :) (min andra va heöt paj :p)

Och så fick jag rosa fårskinnstofflor ^^ fast asså jag ska få dom när jag fyller :)

16 dagar kvar :d

Just de och så fick jag inneskor också.

Till fotbollen :)

Sen har jag gjort massa läxor.. -.- *suck*.. palla läxor :s

Ahh men godnatt :)♥

 

Av Fanny Bergström - 9 november 2010 17:49

Fan det snöar skitmke!

Skönt faktiskt ^^

Fett kul!, snökrig, skrisko, och så blir det så jävla fint ute! :D

Hoppas nt allt är borta imorn bara.. ;)

Ahh, men imorn fyller världens gulligaste lillasyster år! :)

Najs najs.. :)

 

Av Fanny Bergström - 8 november 2010 21:42

Haha när vi skulle åka till träningen så ramla jag i trappan så har ett typ rivsår och ett blåmärke på ryggen (y'

Duktigt ;)

På träningen hade Sara.A och jag fett kul, ! xd

Hahah när jag kom hem satte jag mej vid datan och chatta lite och sen dusha jag :)

Det va min dag ;)


And.., fanny is singel !

And she likes it ;)

 Än så länge iaf ^^

 


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards