Alla inlägg under juli 2010

Av Fanny Bergström - 31 juli 2010 13:31

Hej hej alla bloggläsare!

Nu har Sanna och jag nyss ätit frukost hehe :$ ;)

Igår vid kl.23 kollade vi på en film, som jag inte kommer ihåg vad den heter :P

Sen efter det kollade vi på en till film, så vi somna rätt sent igår :)

Vi vaknade typ vid 11 för Sannas väckar klocka ringde

Men vi gick inte upp förns klockan 12? typ :)

Men nu ska vi ta på oss kläder och borsta tänderna och så!

Hejdå! 


P.s Bilder kommer sen när jag kommer hem!

Av Fanny Bergström - 30 juli 2010 20:47

Och vi har det kul!

Förut så cyklade vi först till Colorama, sen ´till Sannas sommarstuga i Otterbäcken. Och sen tillbaka hem till Sanna.. I ösregnet! Haha, gissa om vi blev blöta! xd

Men kul vare iaf! :D

Och sen när vi kom hem åt vi tacos, mums.. :)

Och nu sitter vi här framför datan!

Vi ska typ, sminka oss och så nu :)

Aja, hejdå!  

Av Fanny Bergström - 30 juli 2010 11:20

Är hemma :P

Mamma och pappa är på banken och gör nånting, fixar med pengar antagligen ;)

Iaf, nu sitter jag här och har precis dushat och bytt om.. så jag ska föna håret typ nu. Fast jag ska skriva klart inlägget först ;)♥

Aja, jag var nyss inne på Örebros hemsida.. och på den skolan jag antagligen ska börja på, den skolan startar den 18 augusti!!

Och här i Gullspång startar den typ 24? Fan vad bajsigt! ;(

Men nu ska jag föna håret.

Hejdå♥

Av Fanny Bergström - 29 juli 2010 21:56

Hej hej bloggen!

Jag har tråkigt, hehe ;)

Iaf, idag har jag som sagt vart i M-stad för mamma skulle göra nått hos optikern kr nått?

Men iaf så gick vi lite på stan och åt pizza, mums ;)

Jag köpte inte så mkt.. bara ett bar treggins.

Imorn så ska jag som sagt kanske sova hos Sanna, kuligt!

Aja, nu har jag väll inget mer att berätta så hejdå :P<3


Men här kommer några bilder från idag!


 


 

Haha, den bjuder vi på xd


 

Juste, Agnes tappade sin första tand för nån dag sen!

Av Fanny Bergström - 29 juli 2010 11:41

Ska till M-stad idag men orkar inte.. -.-

Har inte lust med nånting..

Aja, ska duscha nu.. hejdå.

Av Fanny Bergström - 28 juli 2010 22:48

Nu ska jag stänga av datan och lägga mej i sängen och läsa! =)

Så god natt alla bloggisar haha xd<3

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards