Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Dag 06 - Min dag

Av Fanny Bergström - 14 december 2010 21:31

Jag vaknade kvart över sju och gjorde mej iordning och så.

Sen gick jag och Olivia till bussen.

Sen så va jag i skolan (daaaah)

Vi fick sluta en halvtimma tidigare för att gympasalen va upptagen så vi dansade i aulan och det tog bara typ 20 minuter.

När jag kom hem kollade jag på tv.

Sen kom farmor och farfar för dom hade vart i marieberg.

Ahh, sen åt vi mat och sånt.

Sen kolla jag på tv igen (a)
Sen sjöng jag och Agnes singstar och jag tappa rösten typ xd

Och nu sitter Agnes och sprutar min parfym runt i mitt rum och jag säger att hon ska sluta och hon säger att hon inte gjort nått -.-

Och snart ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket :)

Godnatt ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Bergström - 22 januari 2011 00:59


Ska blogga på devote igen! byter kanske igen sen men , tryck här för att komma t bloggen ! :D    ...

Av Fanny Bergström - 20 januari 2011 21:38


Gissa vem som nt är singel längre? ;)♥ Snart heelg! (y)På lördag blire match mot Finnerrödja, ska stå i mål halva matchen :$$$$$$ Hur ska detta gå? ;) Idag på träning fick jag iaf träna lite på målvaktsgrejerna :) Izabella lr Mery s...

Av Fanny Bergström - 19 januari 2011 22:18


Har träningsvärk efter fotbolls 6:an igår ;( Men iaf så förlora vi första matchen mot Lundby och vann andra matchen med 8-3 mot Hannaskolan. GJORDE 6 MÅL! :D Idag vare sån där profilvisningsgrej. Asså jag vet nt om jag ska ta musik lr fotboll...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 13:37


Vakna för typ en halvtimma sen, ska snart ner och äta frukost :) Sen blire ut och fota! ;d Sen ska Agnes på typ dansträning för första gången. Ah imorn blir det skola igen då.. (n) FAIRPLAY PÅ TISDAG! (yyyyyyyyy) Ska möta Hannaskolan och Lu...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 01:42


Idag, lr ah igår, va vi i Gullspång över dan för Julius, min saknade lillkusin kom från Stockholm ;) SÅ SÖÖT (yy' Skulle egentligen ha match men den blev flyttad? (n) Idag blire la att bara chilla ;) Ska nog ut och fota lite! Måste ju ta ko...

Ovido - Quiz & Flashcards