Alla inlägg den 14 december 2010

Av Fanny Bergström - 14 december 2010 22:14

Imorgon drar jag och Emma till Hagabadet :)
Kul!

Och imorgon efter spanskan kommer killen som ska börja i våran klass, till skolan och ska kolla och så ;)

Av Fanny Bergström - 14 december 2010 21:31

Jag vaknade kvart över sju och gjorde mej iordning och så.

Sen gick jag och Olivia till bussen.

Sen så va jag i skolan (daaaah)

Vi fick sluta en halvtimma tidigare för att gympasalen va upptagen så vi dansade i aulan och det tog bara typ 20 minuter.

När jag kom hem kollade jag på tv.

Sen kom farmor och farfar för dom hade vart i marieberg.

Ahh, sen åt vi mat och sånt.

Sen kolla jag på tv igen (a)
Sen sjöng jag och Agnes singstar och jag tappa rösten typ xd

Och nu sitter Agnes och sprutar min parfym runt i mitt rum och jag säger att hon ska sluta och hon säger att hon inte gjort nått -.-

Och snart ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket :)

Godnatt ♥

Ovido - Quiz & Flashcards