Alla inlägg den 21 december 2010

Av Fanny Bergström - 21 december 2010 21:09

Sitter och slår in julklappar till mina systrar :)


Imorgon vid typ 2 kommer mormor och morfar hit och tar med oss till Gullspång! :)

Kulkul..

Idag har jag nt gjort nått alls.

Kollat på tv, suttit vid datan, spelat ps3, städat lite och sånt ;)

Men imorn blir det ju roligare får man hoppas (a)

Nej men snart ska jag dusha och sen ska jag sätta på en film och krypa ner under täcket!

Är faktiskt rätt trött.

Så hejdå och godnatt!  

Av Fanny Bergström - 21 december 2010 13:33

Yes! Föör skönt!


Försov mej idag (a)
Pappa väkte mej kvart i 8 och ba "har du sovmorgon idag eller?"
Jag ba shit!
Men jag hann ;) Bäst är man (a)

Ahh men på morgonen gick vi direkt ner till gympasalen och då sjöng nåra och sen rappa nån :p

Sen dansa vi runt tre granar haha, (för vi va för många för bara en gran ;))

Sen gick vi till klassrummet och fick jumust, pepparkakor, noblesse (stavning) och chokladtomte! :D

Och Åse läste nån julsaga.

Nu sitter man och lyssnar på musik och väntar på att tiden ska gå ;)
Gullspång imorn juuuu!

 

Ovido - Quiz & Flashcards