Alla inlägg den 9 december 2010

Av Fanny Bergström - 9 december 2010 21:42

Jag heter Fanny Bergström och föddes 1998, alltså 12 år.

Jag är uppväxt i Gullspång som ligger en halvtimma bort från Mariestad.

Jag flyttade till Örebro i augusti det här året.

I början var jag hur svag som hellst, allt jag gjorde var att gråta.

Nu är allt mycket bättre och jag har vant mig med mitt "nya liv."

Jag skulle kunna kalla det för det.

Ingenting är som det brukar vara.

Mitt självförtroende är inte alls lika bra som förut, men det blir bättre dag för dag.

Jag går i Mellringeskolan och trivs bra där.

Jag spelar i fotbollslaget KIF (Karlslunds IF) och spelar med världens goaste tjejer :)

Mitt förra fotbollslag heter GIF (Gullspång IF) som jag spelade i från 2005-2010.  


Ahh, kommer inte på så mycket mer men ;)  

Av Fanny Bergström - 9 december 2010 21:32

Tänkte köra en sån här utmaning som rätt många gjort.

Får se hur det går ;)

Börjar idag.

Kommer fixa en ny kategori som dom här utmaningarna kommer finnas i också.


Dag 01– Om mig

Dag 02– Min första kärlek

Dag 03– Mina föräldrar

Dag 04– Det här åt jag i dag

Dag 05– Vad är kärlek?

Dag 06– Min dag

Dag 07– Min bästa vän

Dag 08– Ett ögonblick

Dag 09– Min tro

Dag 10– Det här hade jag på mig i dag

Dag 11– Mina syskon

Dag 12– I min handväska

Dag 13– Den här veckan

Dag 14– Min favoritbild

Dag 15– Mina drömmar

Dag 16– Men hemstad

Dag 17– Mitt favorit klädesplagg

Dag 18– Min favoritfödelsedag

Dag 19– Detta ångrar jag

Dag 20– Den här månaden

Dag 21– Min hobby

Dag 22– Mitt husdjur

Dag 23– Det här får mig att må bättre

Dag 24– Det här får mig att gråta

Dag 25– Min första bästa vän

Dag 26– Mina rädslor

Dag 27– Min favoritplats

Dag 28– Det här saknar jag

Dag 29– När jag blir vuxen

Dag 30– Mitt 2010


Ovido - Quiz & Flashcards