Alla inlägg den 13 december 2010

Av Fanny Bergström - 13 december 2010 21:59

Direkt på morgonen idag gick vi till gympasalen och kolla på Lucia grejs :p

Sen hade vi typ en timma rast (y)

Sen slöjd svenska bild blablabla :)

Efter skolan kolla jag på tv, satt vid datan och prata med Som (a)

Sen hade jag träning, kuul !

Den 27 ska vi spela örebro cupen inomhus :D

Kul kul..

Ahh, men nu ska jag nanna kudden ;)

Godnatt ♥


Maj 2010

   

November 2010

  Rätt stor skillnad va?

Av Fanny Bergström - 13 december 2010 20:49

Kärlek.. man skulle kunna skriva en hel bok om vad kärlek är men det tänker inte jag göra.

Kärlek för mej är min familj, mina vänner och min släkt.

Det första som kommer upp i mitt huvud när jag hör ordet kärlek är mina bästavänner.

Ni är kärlek för mej ♥

        

Gamla bilder ;)

Ovido - Quiz & Flashcards