Alla inlägg den 5 december 2010

Av Fanny Bergström - 5 december 2010 20:08

Tog typ 2 timmar (a)
Men det blev ju fräääsh iaf ;)

Ahh, sen när jag städat klart så ladda jag ju upp massa bilder.

Nyss åt jag och familjen fika, pepparkakor ♥

Snart ska jag och pappa ut och gå med Nova, sen blir det dushen och sen dejta sängen ;)

Skola imorn ju.

Uuuft är förkyld !

Ont i halsen och förkyld :(
Kanske nt går till skolan imorgon?

Ähh, vi får se, hejdå! ♥

 

Av Fanny Bergström - 5 december 2010 15:46

  Skolavslutning

  Busade med Sanna (a)


  Sov med Sanna i hennes sommarstuga

hade kul med Sanna..

   

och Som


  massa baaad

 


va med Marie

  visa mina skills för Lina ;)

  satsa 100% på fotbollen (y)

cykla med Sanna till colorama, sen till hennes sommarstuga i ösregn (a)

sov med Linda i hennes sommarstuga

 

kollade på degerforsmatch


   

lite mer Sanna


   

redbull (a)

meera bad


med sanna :D

   

buus med jennie

och med Dominika (y)

   

sov över med Linding :D


   

kvällspromenader med Som


 

uppträde lite här och där ;)

mer kul i Sannas sommarstuga

   

Sanna goes doggystyle !! xd

Gulliga Linda och jag hade kul

   


färgade håret svart

   

Örebrocupen


   

Badade med Felicia :)

Och med Linda :)

   

Och med Dominika (y)

mycket gråt..

   

KM i Mariestad


Kul med Kornelia 

 

Blev vän med Som igen efter några månaders bråk


Samanta och jag goes rudulf :D

   

hade lite mer kul med Kornelia

 

Agnes :)


   

Sammy är taggad för vårshow

och det är Lollo med !


 

Kuul med Linda

 

Hhahah John

          

Domi      



Linda och jag lekte lite ;)





Molina

Domi

Jag pch Jennie några dagar efter att jag kommit hem från Thailand

Linda väntar på Anders ;)

Meeer kvälsspromenader


Vann inomhuscupen i Mariestad :D

Kungar (y)

          

Linda och jaaag :D



TA MEJ TILLBAX!


Bilderna är i fel ordning :p

Ovido - Quiz & Flashcards