Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Skor (y)

Av Fanny Bergström - 1 december 2010 21:29

Vart på marieberg och köpt skor idag, äntligen (a)

Dom andra börja bli snea ;(

Vi åt på Meckis (y)
För mätt man blev!

Och pappa köpte en Nokia N8, orättvist.. ;)

Men jag ska leka med den imorgon, no matter what he says.

På lördag är det match, i rosta skolan?

Lycka till till oss (a)

Första december idag, choklad every day !

Fast jag har ingen chokladkalender men Agnes har två så jag snor från henne :D

(eller,jag ber snällt först och om hon säger nej så låtsas jag va sur, finkar alltid ;))

Ahh, men ska borsta tänderna och sånt nu,

godnatt (: ♥

 
 
Ingen bild

Sanna !

2 december 2010 18:23

Nice(Y)
och du kanske ska va med mej:D

Fanny Bergström

4 december 2010 12:16

;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Bergström - 22 januari 2011 00:59


Ska blogga på devote igen! byter kanske igen sen men , tryck här för att komma t bloggen ! :D    ...

Av Fanny Bergström - 20 januari 2011 21:38


Gissa vem som nt är singel längre? ;)♥ Snart heelg! (y)På lördag blire match mot Finnerrödja, ska stå i mål halva matchen :$$$$$$ Hur ska detta gå? ;) Idag på träning fick jag iaf träna lite på målvaktsgrejerna :) Izabella lr Mery s...

Av Fanny Bergström - 19 januari 2011 22:18


Har träningsvärk efter fotbolls 6:an igår ;( Men iaf så förlora vi första matchen mot Lundby och vann andra matchen med 8-3 mot Hannaskolan. GJORDE 6 MÅL! :D Idag vare sån där profilvisningsgrej. Asså jag vet nt om jag ska ta musik lr fotboll...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 13:37


Vakna för typ en halvtimma sen, ska snart ner och äta frukost :) Sen blire ut och fota! ;d Sen ska Agnes på typ dansträning för första gången. Ah imorn blir det skola igen då.. (n) FAIRPLAY PÅ TISDAG! (yyyyyyyyy) Ska möta Hannaskolan och Lu...

Av Fanny Bergström - 16 januari 2011 01:42


Idag, lr ah igår, va vi i Gullspång över dan för Julius, min saknade lillkusin kom från Stockholm ;) SÅ SÖÖT (yy' Skulle egentligen ha match men den blev flyttad? (n) Idag blire la att bara chilla ;) Ska nog ut och fota lite! Måste ju ta ko...

Ovido - Quiz & Flashcards