Alla inlägg under oktober 2010

Av Fanny Bergström - 17 oktober 2010 19:39

Jag och syster kollar på film, dricker oboy och äter riskakor, mysigt :)♥

Kollar på "Another cinderella story".. Agnes valde :)

Imorn blir det skola igen då.. bajs men ändå kul ^^

Nej, nu ska jag lägga mej bredvid min gosiga syster och kolla på filmen ;)

Have a naajjs night ;)♥

 

Av Fanny Bergström - 17 oktober 2010 17:51

Första snön i Örebro i förrgår typ !

När Olivia, jag och pappa var och köpte dataväska kom några snöflingor! ;S

Aja, mina absoluta favorit jullåtar är ju såklart..

Av Fanny Bergström - 17 oktober 2010 15:05

Sitter på resturangen Shanghai med familjen mormor och morfar!

Är proppmätt! Vi åt buffe *mums*  ;)

Supergott var det iaf!

Vet inte hur inlägget blir eftersom jag skriver på mobilen.

Olivia och jag får va ute på internet nu för vi typ hjälpt till mkt hemma och med Agnes och så :P

Men jag bloggar mer när jag kmr hem ist, hejdå alla söta<3

Av Fanny Bergström - 17 oktober 2010 13:04

Sitter och chattar med finaste Felicia :)♥

Snart kommer mormor och morfar hit :)

Har spenderat typ hela förmiddagen att välja kläder och fixa håret xd

Vaknade vid 10 eftersom Agnes kom och kikla mej under fötterna -.- hahah xd

Vill sova mer men kunde inte somna om ^^


 

Saknar dej bby <33

Av Fanny Bergström - 16 oktober 2010 21:47

  *Right now*



Lyssnar på musik ^^

Chattar, bdb, fb och massa annat bajjjs :P

Imorn blir det äta på resturang med mormor och morfar (:
Lr jag har nog redan skrivit det? ähh skit samma :P

Snart blir det väll att nanna kudden, orkar inte va vaken ^^

Aja, hejdå bbys :*<3

Av Fanny Bergström - 16 oktober 2010 18:07

Av Fanny Bergström - 16 oktober 2010 17:57

Det var ett tag sen det.. men idag har vi alla 5 haft en kul dag tsm! :)

Vi var först på statsbiblioteket, fick varsitt bibliotekskort.

Och Agnes målade, hon målade Abelands (agnes påhittade land) flagga.

Sen gick vi till Krämaren och köpte present till morfar och fikade, mysigt!

Sen började det bli sent och affärerna stängde, så vi köpte varsinn korv och sen tog vi bussen hem! ^^

Så har min dag sett ut, hur var eran? :)♥

  Agnes bild ^^

Av Fanny Bergström - 15 oktober 2010 15:55

Vill till Gullspång men vet inte om mamma och pappa vill -.-

Ska fråga sen ^^

På söndag kommer mormor och morfar hit iaf, för morfar fyller år på måndag så vi ska typ äta på nån resturang lr nått :)

Bloggen suger just nu, vet inte vad jag ska skriva och jag har inte någon direkt lust att skriva hlr.

Så dålig uppdatering kommer det va ett tag !

Ovido - Quiz & Flashcards