Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Fanny Bergström - 22 oktober 2010 07:19

Tro det eller ej men det är snö utanför huset ! :s

I oktober :s !

Ni får se bild bevis i slutet ;) ^^

Iaf, orka inte blogga igår kväll för ja va så jävla pissed of på mamma.. -.-

Efter träningen skulle jag ta bussen hem och den skulle komma 18.35 men den kom inte förns 55 typ.

Så jag missa ju bussen från resecentrum så jag fick vänta tills 26:an kom (tjugo över), för 3:an skulle inte komma förns tjugo i.

Jag sprang hem från busshållsplatsen bara för att jag  va sa himla rädd.

När jag kom hem va bara Olivia och Agnes hemma, för mamma och pappa va ute och leta efter mej.

Agnes pratade med mamma i telefon och sa att jag kommit hem nu.

Och när mamma och pappa kom hem så fråga pappa vilken buss jag tog och då sa jag att jag tog 7:an men att den inte kom förns 18.55 och sen sa pappa inget mer.

Sen kommer mamma in och får värsta damp :s

"Du måste lära dej ta me dej din telefon!! Jag va ju jätte orolig fatta du väll?! Tänk om nått skulle hänt nu när det finns massa äkliga män här omkring?!!"

Och jag ba, men vafan de är väll inte mitt fel att bussen aldrig kom lr?

Och hon ba men det är väll inte mitt fel att du inte har mobilen med dej?

Ame, vrf skulle jag ha med mej mobilen på träningen när jag inte ens kmr va i närheten av den, då blir den väl stulen och då skulle du ju skälla ut mej för de?! sa jag då och gick upp på mitt rum.

Och så hör jag såklart säga mamma nått med värsta elaka tonen som jag absolut inte får prata med men hon får :s :@

Sen typ hota hon mej med att jag inte skulle få åka till Gullspång idag.

Vadå, tror hon att jag skulle bli gladare mot henne då lr?


Aja, nu måste jag göra mej iordning, hejdå <3

  Bilden är tagit från mitt fönster :P

Ovido - Quiz & Flashcards