Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Fanny Bergström - 5 oktober 2010 18:58

Hejhej :)
Idag åkte jag till marieberg med mamma, Agnes och Olivia :)
Jag fick ny mobil :D, nya skor, och ett hårband :)

Mobilen heter INQ chat 3 !

Fast mitt gamla minneskort passar inte till den mobilen och man fick inte med nått såa jg har inget minneskort just nu?! :(

Och jag har ju alla låtar och alla bilder och allt annat på det minneskortet.. ;(

Alla minnen..

Men får väll skicka över allt till datan och sen till mobilen.. komemr ta år men det är väll värt det antar jag.. ;)

Men ni får ha't så bra, nu ska jag ut och gå med Nova :)
Hejdå♥

P.s stukade fingret på idrotten idag.. ;(

 

Av Fanny Bergström - 5 oktober 2010 07:51

Hejhej alla söta!♥
Igår skulle jag egentligen med Emma på hennes friidrott men hon missa bussen -.-, så jag cyklade hem till henne ist!

Vi gick till typ Hedens IP lr nått sånt och spela fotboll :)

Kul! :)

Idag efter skolan ska mamma, jag , Agnes och Olivia åka och kolla på vinterskor!

Hoppas dom har rätt storlek!

Aja, nu måste jag dra.. så att jag inte missar bussen, hejdå!♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards