Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Fanny Bergström - 6 oktober 2010 22:12

Ta bort bloggen lr nt?

Det är skit jobbigt att blogga ibland men ändå vill jag inte ta bort den, jag har ju alla mina minnen här, vad ska jag göra med den?

Plus att ingen kommenterar, inte ens när jag skriver till/om er ?

Av Fanny Bergström - 6 oktober 2010 21:39

Idag följde jag med Emma hem efter skolan, vi hade't kul! :)♥

Nu tränar jag på glosorna, inte kul ;(

Snart ska jag äta kvällsmat, och sen sova ! :)

I helgen kommer jag till Gullspång :D
Ska kanske sova hemma hos Sanna då! :D♥

FY FAN VAD JAG SAKNAR ER! ♥
Simon är i Stockholm i helgen :( Saknar dej <3

Men nu ska jag äta kvällsmat, är dööööö hungrig!

Hajdå alla söta♥


*Bilder från idag*   Mery <3   Emma & Fanny <3   *FANNY*

Ovido - Quiz & Flashcards