Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Fanny Bergström - 10 oktober 2010 15:46

Helgen ♥

Sov hemma hos Sanna och hade det mysigt ;) :D

Kom till henne typ 16 :)
Vi sålde först gif- kalendrar sen åt vi tacos, chips, godis och massa annat gott ;)♥

Sen idag hade vi tänkt åka ner till typ ICA, göta holme lr nått och träffa massa andra saknade vänner, men precis när vi ska börja cykla så kmr min jävla **** pappa och säjer att vi ska åka och fira Som och sen ska vi åka hem -.-

Fatta va damp jag fick på han!
Pratar inte med honom än :P

Hemma hos Som älskling var det kul =)
Fast det var svårt att lämna.. det går bara inte.. Gullspång är mitt hem!

Inte Örebro.. jag hör till Gullspång..♥

Men iaf, grattis Som, jag älskar dej bästavän♥

Fjoortis idag för dej ;) ^^

Alla kollar in hennes nya blogg! :D

http://heeetnoows.bloggplatsen.se    (det finns länk)    :D

Men nu ska jag spela lite gitarr tror ja ^^

Hejdå alla söta :)♥

*BILDER FRÅN IGÅR*

  Sanna :*           Myyyys (y'     Baaby <3     Myyyys (y'   Bästavännerlivetut   ♥

Ovido - Quiz & Flashcards