Alla inlägg under augusti 2010

Av Fanny Bergström - 2 augusti 2010 11:25

Hej hej alla bloggläsare!♥

Nu sitter jag och äter frukost! (Hehe, kan ju va lite intressant ;))

Sen när jag borstat tänderna och så ska jag gå upp till Som! :D♥

Då ska vi ha det kul! ;)

Jaja, nu ska jag dra och borsta tänderna!

Hejdå♥


 

Haha, bilden som jag och Som bara älskar ;)!

Av Fanny Bergström - 1 augusti 2010 22:21

Och det var lika roligt som alltid ;)♥

Fast jävlar vad dålig kondition man fått! xd

Så får börja dra ut och springa några ggr i veckan nu! ;)

Aja, iaf.. Idag klockan tre typ gick jag hem till Som, och vi hade det kul! xd

Sen så va vi på träningen dåe.. sen badade vi i hennes pool.

Och sen dushade vi, sen sjöng vi karaoke! xd♥

Sen gick jag hem, för typ en halvtimma sen.

Imorn ska jag nog dra upp til gosegrisen igen :)♥

Men nu ska jag kolla på Grease!

Hejdå♥


  Bild från imorse!

Av Fanny Bergström - 1 augusti 2010 12:12

Hej hej bloggen!

Igår vid 5: tiden så cyklade jag hem till Som för pappa och Agnes var där.

Och hemma hos Som var också Linda, så vi 3 hade det kul!

Först drog vi ner till ICA och köpte godis, sen drog vi hem till mej och hämta karaokeskivor, sen sjöng vi det hemme hos Som! xd Askul! :D

Sen drog jag hem till mej vid 22:00 typ :P

Och nu sitter jag här och har skittråkigt :P

Ni då?<3

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards