Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Fanny Bergström - 24 augusti 2010 21:38

Shulululu! xd♥

För en stund sen pratade jag med Som, Fille, Miki och Ronja i telefonen, dom var påväg hem efter matchen ;) Dom förlorade med 2-0 =(♥

Och om nån minut ska Sanna ringa mej, :D♥

Här kommer några bilder på mina älsklingar!♥

P.S Dom reta mej för att jag har börjat prata en annurlunda dialekt! :( xD

Sanna<3

   

Fille<3

 

Domi<3

 

Som<3


Fuck vad fina ni är tjejer!

Ronja, jag har ingen bild på dej!

Men ni får ha det så bra, jag bloggar mer imorn!

Hejdå<3

Av Fanny Bergström - 24 augusti 2010 18:51

Hej hej bloggen!♥

Idag tog jag bussen till skolan för det regnade.. sen under skldagen var det rätt fint.

Sen sista lektionen hade vi gympa, vi hade utomhus för det regnade inte när vi började.. sen efter ett tag började det ösregna och åska så vi fick sluta tidigare.

Vi sluta tjugo över två men vi skulle egentligen slutat kvart i tre B)

Nu tar jag massa snygga bilder :P♥

Och världens BÄSTA fotbollslag är i Mariestad och spelar fotboll nu (lr snart ska dom det tror jag :P), lycka till gullungar! Jag håller tummarna för er ;)♥

Men här har ni några av snygging bilderna ;)

 

Fuck you bithes! xd

Peace out

   

Fuck me, i'm famous ;)


 



   



   

Hejdå♥

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards