Alla inlägg under augusti 2010

Av Fanny Bergström - 23 augusti 2010 20:20

Hej hej bloggen!♥

Idag var det skola igen dåe.. booooring!

Asså, palla egentligen.. -.-

Vi hade slöjd idag och vi började göra shorts! B)

Sen hade vi bild och svenska och bla bla bla :P

Snart ska jag dra och äta hot sandwishes xd

Men hejdå då :P♥


 



Av Fanny Bergström - 22 augusti 2010 21:41

Hej hej bloggen!

Sitter här och lyssnar på blandad musik :P

Idag har jag köpt en ny cykel! :)

Och så har farmor och farfar vart här för dom hade vart i Stockholm så då åkte dom hit en liten stund på hemvägen! :D

På torsdag ska vi ta klassfoto.. (lite tidigt tkr man väll?, i gullspång tar vi typ drygt en månad efter starten.. :S)

Jag ska typ ha ett par jeans och en snygg tröja ;)

Orka ha typ värsta fina kläderna på ett skolfoto egentligen.. för man ska ju se ut som man brukar? elr?

Aja.. Som och hennes familj kom inte idag för dom var för trötta :(

Lite tråkigt sådär.. ;(

Lite intressant, jag fick en stiftpenna av min mamma nyss  haha xd

Men nu ska jag gå och göra mej iordning, det är ju trots allt skola imorn.. ;(

  Godnatt,  Hejdå♥

Av Fanny Bergström - 21 augusti 2010 23:21

Sov gott !♥

Av Fanny Bergström - 21 augusti 2010 21:27

Hej hej bloggen!

Idag har vi vart i marieberg!

Jag köpte ett par adidas-skor och ett par jeans tight :P

Imorn kommer min älskade Som hit och vi ska ha det kul!

Och på lördag ska jag till Gullspång!, lr, jag ska först till Gullspång sen ska jag till Skara på klassfotboll! :D♥

Roligt! :D♥

  byxorna   skorna

 

Hitta ett par snygga brillor på ica maxi xd

 

Med byxorna & skorna på ;P

 

I fredags :P

 

Agnes & Cassi<3

 

Agnes & Cassi<3

Jag och Som <3 


Hejdå♥

Av Fanny Bergström - 21 augusti 2010 11:35

God morgon!♥

Elr inte god morgon men, hej! xd

Idag ska vi till Marieberg tror jag!

Hoppas det för jag vill faktiskt ha nya skor! :P

Jaj och Håkan kom igår vid 8-tiden.

Precis när dom kom åkte vi till ICA maxi och köpte MASSA fredagsmys!

Man gick upp 15 kilo bara när man kolla på't!

Mysigt hade vi det på kvällen iaf!

För en stund sen åkte pappa och Håkan till Gullspång för att typ plocka ut ur garaget och så, jag tänkte följa med men orkar inte bära massa tunga kartonger :P

Men iaf, nu sitter jag och lyssnar på musik!, låten jag lyssnar på om och om igen är "Stay" med Miley Cyrus! Asså, den passar bara så jävla bra, texten är typ så som jag skulle skriva om vad jag känner, typ allt i texten har jag lr är jag med om! Älskar låten iaf!

 

Längtar tills imorn bejbi!♥

Av Fanny Bergström - 20 augusti 2010 19:43

Hej hej bloggen!

Sitter här och äter massa Läkerol lr hur det stavas :P

Jaj och Håkan har inte kommit än, det tog typ en och en halv timma att komma ut ur Stockholm sa dom! :S

Jävlar vad mkt trafik det måste vart!

Men det lät som nån kom nu!, Hejdå♥

 

Av Fanny Bergström - 20 augusti 2010 17:04

Hej hej bloggen!

Idag är det fredag så ingen mer skola på två dar ;)

Sen - typ klockan sex - kommer Jaj och Håkan :)

Vi ska in till stan och köpa skor och cykel tror jag !

Och så kommer ju pappa hem snart också!

Han har vart i Gullspång sen i går :)

Men jag mår lite bättre idag, i skolan var det bättre, jag skrattade faktiskt idag!

Aja, saknar er, hejdå♥

Av Fanny Bergström - 19 augusti 2010 21:47

Hej hej bloggen!

Nu sitter jag och chattar med massa saknade vänner!♥

Och så pratar jag i telefon med Sanna!♥

Saknar eeeeer! :'(

Känns så tomt...

Men that's life antar jag.. hejdå♥    

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards