Alla inlägg under augusti 2010

Av Fanny Bergström - 19 augusti 2010 18:10

Hej hej bloggen!♥

Nyss har jag vart ute och gått med Nova.

Nu sitter jag bara här och har tråkigt.. kan ingen ringa mej så kan vi snacka lr?

Iaf, jag mår piss.. jag vill bara tbx.. jag gråter mej ju fan till sömns varenda JÄVLA kväll! Jag ligger och tänker på att inget kommer vara som det brukar, inte hemma, inte i skolan, aldrig.. jag vill ha mitt liv tbx! Asså jag hatar det här!

Skolan är inte direkt nått som gör mej på bättre humör hlr!

Snälla, döda mej?!

Av Fanny Bergström - 18 augusti 2010 19:44

Hej hej bloggen !

Nyss har vi vart på Coop, biltema och ica maxi och letat efter en ny cykel till mej.

Eftersom den jag har nu har damp :P

Vi hitta en men dom skulle stänga affären när vi kom så vi sa att vi kunde köpa den i helgen ist

Men nu ska jag gå ner och äta riskakor ^^

Hejdå♥

 

Av Fanny Bergström - 18 augusti 2010 13:53

Att ställa frågor i frågerutan!♥

Av Fanny Bergström - 18 augusti 2010 13:29

Hej hej bloggen!

Idag har jag vart i skolan, det var väll okej antar jag, jag hade iaf några att va med ;)

Nu sitter jag och lyssnar på musik P:

Sen ska jag köpa nya skor för mamma slängde mina gamla FAVORITskor 

Men dom var trasiga men ändå !^^

Nu ska jag gå ner och hämta ett äpple, hejdå♥

 

Av Fanny Bergström - 17 augusti 2010 21:17

Hej hej alla bloggläsare!

Nu sitter jag i mitt rum och bloggar haha^^

Igår till idag sov jag hos Sanna och har haft det sketakul!

Sen så var jag lite hemma hos Moi och Stefan, sen gick jag till Jennie och stanna där ett tag, sen åkte vi hem.

Kom hem för typ en timma sen lr nått :)

Men iaf så ska jag börja skolan imorn! :(

Jag får ju kortare sommarlov än er!! :OOOOOOO

Fubbigt lr vad?

Men nu ska jag fortsätta ha tråkigt, hejdå♥  

Min älskling kommer hit på söndag! :D<3

Av Fanny Bergström - 17 augusti 2010 02:15

Hej hej bloggen!

Nu är jag hemma hos Sanna och vi ska sova över! :D

Vi har haft det skitkul!!



I lördags så började vi sova i Örebro och det är typ helt tomt i det gamla huset!

På onsdag börjar jag skolan, buhu :(

jag får kortare sommarlov än er andra! :O :(



Men nu ska jag och Sanna gå o ha det kul!

Hejdå!<3

       

Haha, några snygga bilder på två snygga tjejer haha xd<3  

Av Fanny Bergström - 7 augusti 2010 20:50

Hej hej bloggen!

Internet funkar inte hemma så därför har jag inte bloggat på ett tag!

Men nu sitter jag hemma hos Jennie så nu kunde jag blogga lite ;)

Vi kom hit får nån timme sen lr nått :P

Men nu ska jag inte blogga mer för då blir Jennie sur xd ^^

Hehe, skojjjjja bara :P

Men iaf, hejdå!

Är jag bäst lr?

Jag gjorde så att jag fick lägga ut en bild på Jennie, annars säger hon bara "Nej" och då blir jag sur  

Hehe, Är man bäst så är man ;) 

Av Fanny Bergström - 2 augusti 2010 22:16

Hej hej bloggen!♥

Idag har jag som sagt vart med Somsan hela dan! :)

Vi har haft det kul! xd

Vi har sjungit karaoke, tagit massa bilder och så har vi vart på Gullmovallen och kollat på killarna när dom träna!

Aja, kul har vi haft iaf!♥

Iaf, imorn ska jag och min familj till Örebro och kolla på den skolan jag ska gå på!

(Mellringe skolan)

Det ska bli rätt spännande att få se den!

Men nu ska jag kolla på bilderna (och videorna) vi gjort!

Hejdå♥


 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards