Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Fanny Bergström - 23 juli 2010 21:31

TjaTja bloggen!

Idag har jag vart i Kristinehamn och hemma hos mormor och morfar (:

Jag köpte en tröja, en svart och grå randig.

Och imorn tills måndag ska jag sova hos Linda i hennes sommarstuga, så kommer inte blogga Söndag och Måndag, men nått inlägg på lördagt morgon kommer nog ;)<3

Iaf, innan vi ska dit till hennes stuga ska vi kolla på Degerfors när dom spelar (:, då ska vi be Henrik Larsson om autograf hehe ;) (om vi vågar? :O ) xd

Men iaf, såhär ser tröjan ut (; <3


        Facelook ;)<3


P.s Glöm inte att kolla Lindas blogg varje dag!

www.lindaaas.bloggplatsen.se   , det finns en länk ;)<3

Av Fanny Bergström - 23 juli 2010 11:25

Hej hej bloggen!

Idag ska jag till K-hamn med mormor, morfar och Agnes.

Vet inte vad vi ska göra men ändå (;

Olivia ska på något läger tills på söndag typ, så pappa skjutsar henne dit (i örebro).

Mamma ska jobba idag men hon börjar vid typ halv två-två.

Så.. nu ska jag dra och fixa iordning mej, hejdå! (L)


 

Asså det är typ nått fel med antingen min mobil elr min dator för jag kan typ inte skicka bilder :S

Men den här gick iaf, den är från igår när jag var men Sanna, på Göta Holme (:<3

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards