Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Fanny Bergström - 1 juli 2010 22:12

Hejsan bloggen!

Idag har jag vart med  MIN  Linda xd

Haha, kul som f*n!

Men imorn åker Linda till hennes sommarstuga så jag träffar inte henne förns på måndag   Nu e Fanny sur ^^ haha xd

Men iaf så badade vi o gick en promenad haha o massa annat

Men imorn ska jag sova hos Sanna i hennes sommarstuga Askul! xd

Och förut ringde Anna, min typ moster (lr hon e gift med min morbor ^^) o fråga om jag ville sjunga på Julius (min kusins) dop, så jag ska sjunga i kyrkan i Stockholm den 10 juli Roligt (Y) Ska antagligen sjunga "Your song" med Elton John. Har typ aldrig hört den förut men hon fråga om jag ville sjunga den så jag sa att jag skulle lyssna på den o att hon skulle ringa imorn  

Så jag ska antagligen sjunga den, för den e rätt så bra faktiskt.. Aja.. puss hej!<3

 

Av Fanny Bergström - 1 juli 2010 12:54

Asså, brukar inte gilla Miley Cyrus så mkt.. men den här är ju faktiskt bra!



Sitter o lyssnar på den om och om igen!

Av Fanny Bergström - 1 juli 2010 11:51

Passar jag bäst i?

Brunt lr svart?

Please kommentera!

Här får ni en bild när jag var brun hårig o en svarthårig !


  Brunt

Elr

  Svart?

Av Fanny Bergström - 1 juli 2010 11:30

Haha, så här ser jag ut idag !


    Haha, nej jag ska inte ha hårbandet sådär, ska nog sätta upp det lr nåt.. aja.. byee!<3

Av Fanny Bergström - 1 juli 2010 11:27

Ny färgat hår!

Det luktar ju bajs jue!

Så jag får gå runt o lukta piss i några dar haaha xd

Vad tkr ni? Borde dom inte göra så att färgen luktar lite bättre?

Kommentera vetja! Puss hej!<3

Av Fanny Bergström - 1 juli 2010 11:20

Hejsan bloggen!

Idag ska jag va med Linda askul!

Ska dra dit typ kvart i 2 lr nått

Men vad ska ni andra göra dåe? Kommentera vetja!

Byee byee<3

  O juste, det e första juli idag!

Ny månad, ny dag, ny Fanny ! xd

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards