Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Fanny Bergström - 22 juli 2010 22:47

Ska inte sova än men internet funkar inte efter klockan 23 på min dator..

jag tror pappa har fixat det.. dåligt :P

Iaf.. mamma och Agnes sitter utanför mitt rum och viker massa flytt kartonger.

Och jag sitter här vid datan, så social som jag är ;)

Men nu hinner jag inte skriva mer, hejdå!

Av Fanny Bergström - 22 juli 2010 22:22

brun hårig igen! xd

Eftersom jag badat så mkt har typ all svart färg gått ur håret =P

Men jag gillar det som det är nu iaf.. (;


 

Av Fanny Bergström - 22 juli 2010 22:14

Tja tja bitches! Haha ;)

Efter ett ganska långt "uppehåll" från bloggandet är Fanny tbx!

Idag har jag vart med Sannis girl iaf (:

Vi hade det kul haha (;



Nu till lite tråkagare grejor,

som ni vet ska jag ju flytta snart, den 16 augusti lr tidigare.

lite tråkigt sådär.. får inte ens gå en enda dag till i Gullstensskolan. =(



Vi var i Örebro igår och skrev kontrakt..

Perfect..


Men nu ska jag sluta skriva.. byee!

Av Fanny Bergström - 22 juli 2010 21:59

                         

Kommer sakna dej grymt mkt sötnows!

Du är som en tvillingsyster till mej.

Du är den enda jag litar på till 100%!

Att vara utan dej kommer bli det svåraste någonsin..

Du är ljuset i mitt liv bästis.

Alla minnen vi har, kommer jag alltid minnas, jag glömmer aldrig alla härliga stunder vi haft tillsammans.

Du är så sjukt underbar, jag kommer aldrig glömma dej.

Jag älskar dej min blonda tvilling/bästavän/snygging/sötnows/knäppis/älskling/syster/gullunge ;)

Du är allt för mej.


Nu och föralltid<3

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards