Alla inlägg under juni 2010

Av Fanny Bergström - 13 juni 2010 21:49

 

Sanna locka mitt hår igår xd + rosa läppstift !


Miijaaoo

   


 


 


 


<3 

  Pussar från Stella och Sanna!   Smile !   Nova <3   Stellas nos xd  Jag bjuder på gräs ! xd

 

<3

Av Fanny Bergström - 13 juni 2010 17:48

Idag har jag sovit hos Sanna, o de va kul ! xd

Håller på att skicka alla bilder... så ni ska få se dom sen ;P

Av Fanny Bergström - 12 juni 2010 14:37

Hejsan hoppsan!

E hemma hos Sanna.. o vi ska göra smoothies o varma smörgåsar, muums !

Så vi ses sen, typ imorn.. :P

Good baaajs!  

Av Fanny Bergström - 12 juni 2010 11:47

Idag blire att sova hos Sanna, askul ! 

Sry att jah inte skrev nått igår..

Men först hade vi juh skolavslutning o sen hade Olivia skolavslutning.. o efter det åkte jag, farmor, Olivia o Agnes o åt piiizza ! (Gott)

Sen drog vi till farmor o farfar för mamma o pappa jobbade..

Sen skjutsade farmor hem oss vid 5 tiden.. då va vi tvugna att hjälpa till o städa huset för vi ska nog flytta.. så, nu fick ni reda på det.. men iaf, sen så gick vi hem till Jennie för hennes syster Sofia har tagit studenten.. sen gick vi hem vid typ 10-11 tiden..

That's it ! xd

 

<3!

  Haah, jag va inte med på när Lina tog bilden .. xd  Haah, flumbild xd

 

Sanna älskling ! <3

Av Fanny Bergström - 11 juni 2010 08:27

Att ha klänning.. -.-

Its not my style !

Av Fanny Bergström - 11 juni 2010 07:51

..och hej sommarlovet !

Skolavslutning idag ! Gött som fan! 

Håller på med håret just nu.. vet inet vilken frisyr jag ska ha :/

Utsläppt, flätor, tofs lr nått annat  :S Vad ska jag ha? xd

Men iaf.. kmr sakna alla goa 6:or nästa år.. 

Aja.. nu ska jah dra o fixa till mej lite... good baaajs! 

Av Fanny Bergström - 10 juni 2010 21:04

Hejsan !

Idag har jag vart med busungen Linda ! 

Haah, fan va kul ! xd

Sen åkte hon hem vid 5 tiden för hennes bror har skolavslutning idag.. ( orättvist )

När hon hade gått så spelade jag piano.. med riktiga ackord för jah har ett program på mobilen där man kan lära sej ackorden.. så jah klara av 2 låtar nu ! xd

Av Fanny Bergström - 9 juni 2010 21:02

Idah följde Linda med mej hem efter skolan.. o då åt vi glass o godis, mumsigt ! P:
Sen drog vi hem till henne.. o då kom Simon o Leonard... o vi drog o spelade tennis, roligt ! 

O nu sitter jah o chattar o lyssnar på music 

Ovido - Quiz & Flashcards