Alla inlägg under juni 2010

Av Fanny Bergström - 29 juni 2010 10:57

Hejsan svejsan!

Idag ska jag va med Jennie =D Askul! Ska gå till henne snart =)

Sen ikväll ska jag nog färga håret, skulle egentligen gjort det igår men jag gick en långprommenad med min älskling Som ist. Haha, vi skratta fan ihjäl (stavning) oss!! xd

Men iaf, så här ser jag ut idag. ;D


  Aja.. byee byee bithes!<3

Av Fanny Bergström - 28 juni 2010 22:34

Hej bloggen =)

Idag har jag vart i Örebro.. de va väll sådär.. :/

Men jag köpte inte så mkt iaf.. 3 grejer xd

  ett linne, trosor o ett hårband xd

här kmr nåra mer bilder.. från helgen typ   


 

Cassi o Agnes :D<3

 


 

Haah, Agnes röda tunga, hon åt en klubba så hennes tunga blev as röd xd


 



     

That's it !



Aja.. nu ska jag nanna, goodi natti! xd<3

Av Fanny Bergström - 27 juni 2010 11:26

Att jag inte bloggat sen typ onsdag!

Men det här har jag gjort iaf:

Torsdag:Kmr inte ihåg :P

Fredag:Kmr inte ihåg :P

Lördag:Fira Krissan, Va med Jennie =)

Söndag:Nån kmr o tittar på huset, Jaj,Håkan o Cassi åker hem.. Fest hos Kornelia.



Aja.. nu ska jag dra te Lella o parta xd

Byee byee, hare gött !



 

Av Fanny Bergström - 23 juni 2010 21:45

Hej bloggen :)

Nu ska jag dusha o sen ska jag byta sängkläder, sen ska jag sova.

Och Agnes sover inne hos mej idag för hon ska inte til dagis sen.

Men iaf.. hejdå <3

Av Fanny Bergström - 22 juni 2010 22:36

Ska slagga nu.. byee byee <3



(J*vlar vad många inlägg det blivit idag xd)


 

Av Fanny Bergström - 22 juni 2010 21:21

För så här blev det :

Jag ringde Som och fråga om hon ville hänga med men hon kunde inte.. men jag gick för bi hennes hus och stanna o prata lite.. så skulle hon hämta grönsaker hos Bua så vi gick dit tsm o prata o så.. sen när vi va hemma hos henne så drog  jag o jogga en liten bit innan jag drog hem.. men nu ska jag dusha.. byee byee ! <3

Av Fanny Bergström - 22 juni 2010 20:11

Ska ut o jogga lite nu... byee byee <3


  Haahh, älskar bilden xd (Y)

Av Fanny Bergström - 22 juni 2010 19:22

Jag klippte inte gräset.. orka inte 

Men nu ska jag ut o spela lite fotboll.. klara mej inte utan  

Byee byee <33



 

Gammal bild men.. xd

Ovido - Quiz & Flashcards