Alla inlägg under juni 2010

Av Fanny Bergström - 22 juni 2010 19:05

Haha, hitta på Youtube när jag och Olivia spela o sjöng Hallelujah xd



(Jag sjunger och Olivia spelar)


Kommentera vad ni tkr om den !

Av Fanny Bergström - 22 juni 2010 17:47



Can't wait!

Av Fanny Bergström - 22 juni 2010 17:42

Hej hej bloggen!

Idag har jag och Olivia städat huset.. jippi -.-

O så har jag gjort om utseendet på bloggen lite.. sen (typ nu) ska jag klippa gräset... tråkigt värre -.-

Men iaf... vi ses! <3

 






Av Fanny Bergström - 21 juni 2010 13:53

Heejsan!

Sitter just nu och kollar på när vi va i Thailand sist.. fan vad kul vi hade't!

Saknart som fan !

Men iaf.. sen ska jag nog med Lella till Gullmovallen.. kuligt kuligt 

Aja.. byee byee bitches ! xd


 

Av Fanny Bergström - 20 juni 2010 19:59

Ledsen, glömde skriva att jag inte kmr skriva nått den här veckan..

Men iaf.. har haft cup i örebro så det var därför.. det gick inte så jätte bra för oss kan man ju säga.. xd men vi hade kul iaf !

Men nu är jag hemma så nu kmr uppdateringen vara normal igen !

Här kmr iaf några bilder   

  Linda !   Domi !   Lollo !   Lella !   Sanna, Wejdan o Lina !   Sanna !   Linda !   Lollo o Lina !   Orvar !   Fille fyllde år den 18 !   Fille !   Linda !   Miki !   Blomma ^^   Linda !   Christina !   Sanna !   Olivia !

Av Fanny Bergström - 15 juni 2010 11:25

Matchen igår förlorade vi..  Bajs då!

Men iaf.. idag ska jag packa tills imorgon.. Örebro, bäst att ni gör er redo för here comes the Gullspångs tjejerna! xd

Sanna ska sova här för hon ska åka med mej o mamma o Agnes till Örebro på morgonen.. vi ska åka kl.05 !

Men just nu sitter jag och kollar på tv.. Vad gör ni andra dåe?<3

Av Fanny Bergström - 14 juni 2010 13:56

Hejsan hoppsan !

Idag har jag städat och städat och städat xd (trååkigt)

Och sen idag har vi match i Karlsborg, de e typ skitlångt dit men men... xd

Håll tummarna för oss !

Ovido - Quiz & Flashcards