Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Fanny Bergström - 9 januari 2011 21:33

Vill nt diiit ;(


Har nyss dushat och ätit kvällsmat och allt, men kommer nt direkt kunna sova (aa'

Men ska typ sätta på en film eller nått, so godnajt :)

 

Av Fanny Bergström - 9 januari 2011 15:58

Eller hur dt nu stavas ;p

Ahh Agnes och Amanda tvingade mej att leka kurra gömma med dom -.- ;(

Men mamma rädda mej med att skrika "maten är klar" ;)

Nu sitter man och lyssnar på music, chattar lite och sånt :)

Nu blire att gå ner och käka godis! *mums* ;)

Hejdåå :)♥

 

Av Fanny Bergström - 9 januari 2011 01:28

Ahh åkte till marieberg idag!

Och köpte nått kort och väska till kameran! :)

Sen åt vi och cheka nåra affärer ;)
Köpte en svart BH (aa'

Sen drog vi hem dåå.. när vi kom hem sjöng Agnes och jah singstar, (yy'

Resten av dan har jag läst bruksanvisnigsboken till kameran, tatt massa kort och nördat datan :)

Haha, tjötar mke om min kamera nu men jag är nykär i den så ni får stå ut ;)

Ahh men snart börjar skolan då.. längtar pyttepytte lite ;s

Men vill ha mer loov!

Nejmen nu ska jag borsta tänderna och sätta på en film!

Hejdå och godnatt! ♥

 

Dagens outfit ;)

  :)   Mina söta systrar ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards